Veelgestelde vragen

FAQ

Ik ben mijn wachtwoord vergeten wat moet ik doen?

Wanneer je het wachtwoord bent vergeten ga je naar het inlogscherm en klik je op ‘Wachtwoord vergeten’. Hier vul je het email adres in waar je mee bij ons ingeschreven staat. Je ontvangt dan een email met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanvragen. Vervolgens log je met het nieuwe wachtwoord en bestaande email adres in op ons systeem.

Hoe wijzig ik mijn menu?

Je kunt het makkelijkst een menu wijziging doorgeven via de mail naar: info@nederland-eet.nl. Mocht er een urgente, kleine wijziging zijn, dan kun je bellen met onze klantenservice: 085 060 2345.

Hoe vaak vindt de uitbetaling plaats?

De uitbetaling vindt wekelijks plaats.

Hoe ontvang ik betalingen?

Wekelijkse betalen wij jouw restaurant uit. Deze betaling ontvang je op het door jou opgegeven rekeningnummer. De facturen van de uitbetalingen ontvang je wekelijks via de mail. Mocht je vragen hebben over de facturatie of een op-/aanmerking, stuur dan een email naar info@nederland-eet.nl en we komen zo spoedig mogelijk op je terug!

Wat als ik een probleem heb met mijn computer, hoe komen de bestellingen dan door?

Wij zorgen dat bestellingen altijd doorkomen. Mocht je een probleem hebben met de computer dan belt onze klantenservice automatisch zodra er een bestelling binnen is gekomen.

Gaat bij jullie de commissie ook elk jaar omhoog?

Nee. Onze commissie is laag en vast. Wij rekenen geen andere kosten voor een geplaatste bestelling. Hierin zijn wij helder en transparant.

Zijn jullie actief in mijn regio?

Nederland Eet is actief in een groot deel van Nederland. Mocht jouw regio nog niet actief zijn, meld je dan wel aan! Des te sneller komen we naar je toe!

Hoe is support & klantenservice geregeld?

We zijn altijd te bereiken via de mail: info@nederland-eet.nl zowel voor restaurants als voor de klanten. Mocht er een urgente vraag zijn dan zijn we ook telefonisch bereikbaar op 085 060 2345. We proberen je vraag dan meteen te behandelen/op te lossen.

Kan een catering service zich ook aanmelden?

Ja. Alle typen restaurants en cateraars zijn welkom op ons platform.

Kan ik alcohol bezorgen?

Ja. U dient zich wel aan alle wettelijke regels en richtlijnen te houden. 

Kan ik mijn eigen afbeeldingen gebruiken?

Ja, dit kan. Wij ontvangen de afbeeldingen graag in de juiste afmetingen:

 

Categorie afbeeldingen 


Formaat

  • .JPG formaat
  • 1000px (breed) bij 300px (hoog)

Naamgeving

De afbeelding dient genoemd te worden naar het naam van het categorie. De categorienaam dient een valide website slug te zijn. Dit houdt in dat spaties worden vervangen door lage streepjes (_) en speciale tekens niet toegestaan zijn. hieronder een aantal voorbeelden:

Categorienaam Afbeelding naam
Asian Noodles asian_noodles.jpg
Bagel Ei bagel_ei.jpg
Pizza Calzone pizza_calzone.jpg
Seafood Garnalen seafood_garnalen.jpg
Seafood Inktvis Ringen seafood_inkvis_ringen.jpg

Productafbeeldingen 


Formaat

  • .JPG formaat
  • Maximaal 500px bij maximaal 500px (Liefst alles vierkant om consistentie te waarborgen)

Naamgeving

De afbeelding dient genoemd te worden naar het naam van het product. De productnaam dient een valide website slug te zijn. Dit houdt in dat spaties worden vervangen door streepjes (-) en speciale tekens niet toegestaan zijn. hieronder een aantal voorbeelden:

 

Product naam Afbeelding naam
Uramaki ebi furai 8 stuks uramaki-ebi-furai-8-stuks.jpg
Kip Schotel (Tavuk Şiş) kip-schotel-tavuk-sis.jpg
Döner + 1 Spies Adana doner-1-spies-adana.jpg
Bánh mì thịt nướng banh-mi-thit-nuong.jpg
Pizza Margarita pizza-margarita.jpg
Doen jullie ook aan bezorging

In een aantal steden verzorgen wij ook de bezorging. Vraag naar de mogelijkheden! Vul het aanmeldformulier in en wordt teruggebeld.

Hoe wijzig ik mijn openingstijden?

In het restaurantbeheer kun je openingstijden, instellingen en nog veel meer wijgingen.